sobota, 30 lipca 2016

Ile warta jest Twoja twarz?

W sieci krąży popularny tag "Ile warta jest Twoja twarz?".
Stwierdziłam, że z samej ciekawości podliczę wartość kosmetyków codziennego użytku 
i się tym z Wami podzielę, na prośbę kilku dziewcząt ;)

1. Lirene silikonowa baza pod makijaż - 27 pln
2. Mini Me Eye Liner (Biała kredka do oczu w automacie) - 8 pln
3. Kobo professional face contour - 20 pln
4. Kobo professional magic corrector mix - 20 pln
5. Lovely Nude Make Up Kit (Cienie do powiek) - 12 pln
6. MAC Studio Fix Fluid SPF 15 (Podkład do twarzy) - 120 pln
7. Eye Brow Kit do wosk + cienie do brwi - 20 pln
8. Golden Rose korektor - 14 pln
9. Bell hypoalergic tusz do rzęs - 18 pln
10. MARY KAY Transparentny Puder Sypki - 65 pln
11. Cień do polików - 4 pln
12. Wibo Shimmer in Pearls (Rozświetlacz w kulkach) - 16 pln
13. Golden Rose Matte Crayon Lipstick (Matowa pomadka do ust w kredce) - 12 pln
14. Konturówka do ust - 6 pln

362 pln

Nie ze wszystkich jestem zadowolona, ale nie będę się bawić w recenzje.
Post miał zaspokoić ciekawość niektórych a dla mnie był po prostu formą eksperymentu.



8 komentarzy:

  1. Ile warta jest moja twarz dzisiaj? Sam krem BB, korektor, podkład mineralny i maskara mineralna ponad 360 zł. Nie liczę cieni, bazy pod nie, konturówki, szminki... hahahahahahahaha. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki do pielegnacji twarzy sie nie licza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciało mi się w to bawić więc wymieniłam tylko kolorową chemię, chociaż i tak o 2 produktach zapomniałam :c

      Usuń
  3. Polecasz ten tusz do rzęs z Bell? Jak sprawuje się u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo, nie skleja mi rzęs, jest wydajny no i skusiłam się któryś raz z kolei na tę firmę. Wcześniej używałam bronzera do twarzy tej firmy i też był dla mnie spoko.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Tag wydaje się bardzo zabawny i ciekawy :D Może wiele dziewczyn na swój makijaż spojrzy przez pryzmat wartości twarzy w pieniądzu. Post na prawdę fajnie ci wyszedł.

    Pozdrawiam Wiktoria ;)

    OdpowiedzUsuń